زمان برگزاری کنفرانس کلیات دیابت که قرار بود بیست و ششم خرداد ماه جاری برگزار شود، به سه شنبه 27 خرداد ماه تغییر یافت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یزد، دکتر سیدمحمدرضا آقایی میبدی مدیر مرکز تحقیقاتی و درمانی دیابت از برگزاری این همایش با حضور اساتید مجرب و اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی یزد خبرداد.

وی در ادامه اورژانس دیابت، درمان با داروهای خوراکی در دیابت و دیابت بارداری را از مهمترین محورهای مورد بحث در این کنفراس بیان کرد و افزود: در پایان این کنفرانس پنل ویژه شرکت کنندگان برگزار می شود.

وی متذکرشد: این سمینار در محل هتل صفائیه یزد از ساعت 8 لغایت 12 برگزار می شود.

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا